hayırlı olsun güzel olmuş videolar hoşuma gitti açıkcası fakat gelişmesi için çok daha fazla video ya ihtiyacınız var ayrıca sol tarafta en sevdiğim sahne yerine güzel bir logo yapsaydınız sitenin ismi bari belli olurdu.
yorumun için teşekkür ediyorum. iki kişiyiz. diğer arkadaş video işinden anlıyor sadece. bende hasbel kader işte kod yazıyorum. bütün kodlama ve tasarım bana ait. ama bende grafik konusunda anca o kadar bilgiliyim. öyle olunca da grafik işleri yavan kaldı tabi. videolar sürekli yüklenecek. elimizde nerdeyse bine yakın film var. arkadaş televizyonucu da. sinema düşkünü. 50li yılların filmleri bile var. kesip biçmesi biraz zaman alıyo onun için, bi de işe gidiyo, boş da değil. bizimkisi tamamen amatör şimdilik.
lafı uzattım, yorumun için tekrar teşekkür ediyorum.