arkadasım bende kalmamısmıydı bu domain ? simdi acık arttırıma devam mı ediyorsun ?
simdide msn de yoksun 2 gundur ?
yok devam ettigimi nerden cikardin? arkadaslar teklif vermis ben kabul etmedimki. geri dönüs yapmadim onlara sözümde durarim ben. domain size kaldi host sorunu yasiyordum bugün düzeldi
Edit : Vazgeçtim . Domain Kötüymüş
konuya bakmadanmi mesaj yaziyorsun? domain kötü ise neden yaziyorsun?