Konu
Boşta süper jenerik ötesi domain...
24-12-2008, 23:31:04
#9
cortes
Ben söyledikten sonra normal bence komik gelmemesi neysee.. İş işten geçti..Not: herkese komik gelmesi gibi bir zorunlulukta yok zaten...