Alıntı
Alıntı:
ufukozdemir´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
sanırım bana kaldı domain
domain nerden regli ?
evet size kalmistir.
butur.org da kayitlidir. pm ile msn adresimi yolluyorum.
arkadasım bende kalmamısmıydı bu domain ? simdi acık arttırıma devam mı ediyorsun ?
simdide msn de yoksun 2 gundur ?