iyiki alalım dedik neyse cok problem deyil o kadar da olsun.bi kesin karar verelim de ortakla bakalım o ne diyecek okeylerse geciez hemen...yardımlarından dolyı teşekkürler onur,hemşeriyiz bu arada...kolay gelsin....