Konu
phpbb den Vbulletin'e Geçsek ne gibi sorunlar olur?
24-12-2008, 19:55:19
#6
esadow
iyiki alalım dedik
neyse cok problem deyil o kadar da olsun.bi kesin karar verelim de ortakla bakalım o ne diyecek okeylerse geciez hemen...yardımlarından dolyı teşekkürler onur,hemşeriyiz bu arada...kolay gelsin....