Arkadaşım Script Güzelde Bizim Web İşiyle İlgilenen Arkadaşların Çoğu Beleşci. Şimdi Bikaç Kişi Alsın ,Kursun ,Yayınlasın ,Şu Kendini Bilmez Böbürlene Böbürlene Milletin Emeğini Hakkını Gasp Eden Ve Marifetmiş Gibi Gelip Forumlarda Bu Scriptı Ben Çektim Diye Hava Atan Tiplerden Biri Nasılsa Çeker W-A-R-E-Z e atar Bu Scriptı Diye Düşünüyorlardır.
Dilerim Olmaz Öyle Bişeyde Emeğinin Karşılığını Alırsın
Bu W.a.r.e.z Olayı Coderide Öldürdü Webmaster ı da Hollanda Yaşıyorum Ben Burda Bir html 6 sayfalık Site 600 euro
Hayırlı Satışların Olsun Eğine Sağlık