Konu
Sonunda Mynette Adsenseye geçti :)
24-12-2008, 01:27:36
#52
gencprens
ulass1905 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yakında sahibi çıkıpta r10 da kazançlar niye düşük die konu açarsa şaşırmayın
zuhahaha
işte gerçek cevap budur