Konu
phpbb den Vbulletin'e Geçsek ne gibi sorunlar olur?
23-12-2008, 22:59:16
#4
esadow
iiyiymiş o zaman verelim parasını alalım sanırım 160 dolar deyil mi? 250 ytl eder yaklaşık,limitsiz lisans.fena deyil boş bi zamanda halledelim....teşekkürler beyler