esadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
phpbb 3 bi forum sitemiz var Vb geçmek istiyoruz.bi kaç yerde okudum veri kaybı olmasından hatta kullanıcıların girebilmes için şifremi unuttum diyim kendlerini yeniden aktive etmesi gerekir gibi vs.vs.vs...
varmıdırı aranızda daha önce bu deneyimi yaşayan...konular önemli deyil de kullanıcıları kaybetmesek ii olurdu...bi program aracılığıyla geçiş yapılıyomuş daha sonra bi kaç düzenlemeyle vb geçiş sağlanıyomuş ama işte bu veri kaybı işi sakat...baştan başlamak gibi bişey olur.
fikrinizi alıyım dedim özellikle deneyimi olanlar yazarsa sevinirim.kolay gelsin
Not: Vb lisansı alınacak yani kalkıp bide ilerde kapatılma olmasın diye...
Phpbb den geçiş yapalı 1yıl 10 gün oluyor,forumum sorunsuz çalışıyor
Şifre sorunu da yaşamadım,zaten çevirme işini Impex haleldiyor.