Çok yazık.

Üzüldüm sizin adınıza. Ayrıca hakkıyla işini yapan kişilere de haksızlık.

Bence resmi firmalarla çalışmaya dikkat edin. Web sitesi varmı yokmu, telefonları varmı. Bu konulara dikkat edelim.

Çok geçmiş olsun.