Resim yolunu düzenlemelisin sende /forum/redzone/misc/11x11progres.gif yani temanın /forum adlı klasorde olması lazım ama sende dedıgım sekılde olmadıgı ıcın grafik gorunmuyor .
Anlatımı İngilizce olarak yapacağım çünkü her yapılan dil dosyası aynı olmuyor.
Admin Cp < Styles & Templates < Kullandığı Tema < Go < Image Paths seçeneklerinde / sil..
Daha sonra ftp adresine forum olarak yeni klasor ac ve temayı o klasore tası ya da /forum yazılarının tamamını sılıp redzone klasorunu anadizine at.