şimdi bu makale ışığında radmin'e sormak istediğim 2 husus var...
1- Sadece mouse hareketleri mi etkili oluyor yoksa sitede geçirilen vakit de önemli mi?
Mesela birisi sitemize girdi, makalemizi okurken mouse'u pek fazla hareket ettirmesine gerek yok. Mouse orada dursa da onu pek kullanmadan okuyabilir.
Hal böyle olunca sitede geçirilen vakit akla geliyor. Bu sorum 1.si
2- Eğer dediğiniz doğru ise, makalelerin üstlerine değil de; altına reklam koymak daha mantıklı değil mi?
Bir kişi ne kadar çok sitemizde kalıp, mouse oynatırsa daha çok kazanıyormuşuz. O zaman yazının altına koyduğumuzda, oraya gelene kadar daha çok hareket ettirir?
Bu durumda 3 tane 0,01 alacağıma, 1 tane 0,03 alırım bence daha mantıklı

Böylece reklama tıklayan ziyaretçi de daha çok verim alır.
Bu 2 soruma cevap verirseniz sevinirim?