bilgisayar kablosuz mouse mu takınca nedense sapıtıyor bilgisayar. mesela başlat menüsün oraya tıklanılmıyor fakat bilgisayarıma tıklayabiliyorum, pencereleri kapatamıyorum. sağ tuş çalışmıyor. aynı şekilde toucpad de çalışmamaya başlıyor. mouse takmazsam bir problem yok. ctrl+alt+delete yapınca düzeliyor sonra tekrar bozuluyor. nasıl bişey anlamadım, ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. bu konuda fikri olan varmı acaba.
işletim sistemi : windows vista