Botun gerçek sahibi sizseniz açık kaynak kodlarını dağıtmayı düşünüyor musunuz ? En azından geliştirip tekrar kullanıma sunarız veya yeni bir adrese monte edip tekrar şifreleyerek gönderseniz ?