slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kıyak geçiyor

işte sorun bu , benim dediğim nokta ise şu bunu adsense sözleşmsini onaylatınca açık açık yazması gerekir, hukuk bilen biri olark şunu diyeceğim.Eğer ben bunu siteme koyar ve bu yüzden banlanırsam , mahkemeye dava açıp memurlar netin yaptığını kanıtlarım ve tazminat davası ben onlara açarım...