Arkadaşlar bırakalım bu işleri yasak falan , google bile artık adam kayırıyor,
www.memurlar.net sitesi yıllardır kayan adsense reklamıkulanıyor. Hemde geçen aya kadar tıklamaya teşvşik edici açık açık destek isteyen yazıları vardı.Hani nerde ban, yoksa bu siteye günde 200 300 bin kişi giriyor diyemi bu kıyak!!!
Hadi dedik tamam, peki 2008 yılının en iyi Türkiye adsense yayıncıısı seçilmesine ne diyeceksiniz...
Buyrun google bunu makale olarak verdi
https://www.google.com/adsense/static/tr/Memurlar.html
Adsense anca gariban üç beş genci banlayarak kendini tatmin etsin, yok program kuralları yok, bilmem ne ...
Hiti yüksek olan sitelerde premium üyelik var o sayede kullanıyo olabilir adam kayırma gibi bi durum yok yani