DigitechBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende okul sitesi tasarımı al Okul müdürü yarın örnek görmek istesin ASP yazmış ol ordaki makine Windows olsun Linux makineni devretmiş ol.Göriim seni?İlk defa böle konu açıyorum kirletmeyin (!)
Napalım arkadaşım bizim sorunumuz mu ?

İşine önem veriyorsan, demo göstereceksen, daha önceden hazırlamadan gerekirdi...

Şikayetiniz varsa açın, yoksa gidin iletişim bilgilerinden ulaşın çalıştığınız hosting FİRMANIZA.