GALATASARAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşla anlaştık...iş çok kolaymış fiyatta güzel.iki taraf içinde hayırlı olsun
bu gün 4.gün 63 sayfadan sadece 23 sayfayı yapmısşsın arkadaşım msn den de cvp verdiğin yok max 3 gün dedik tamam dedin niye böyle zor durumda bırakıyorsunuz adamı kimseye güvenip iş yapamıycakmıyız ya

Edit : arkadaşlar pm atmayınız lütfen ben kendim editlemeye başkadım yarına kadar bitmesi lazım artık bu saatten sonra kimseye güvenip bu işi veremem lütfen anlayınız..