Selamlar simdiden yardımcı olacak arkadaslarıma cok tsk ederım.benım bır sorunum var. öğrencilerime bir video hazırladım bayramda yardıma muhtac ınsanlara yardım edip, aynı zamanda diger okullarada ornek olsun diye video hazırladım.fakat bu videoyu daha guzel yapmak ıcın media studio programı var.video editör olarak bilinir.ben elimde olan videoyu buraya atamıyorum, formatı olmuyor bana yardımcı olur musunuz? benım videom .AVI çevirecegim formatlar tam olarak yazmıyor bu konuda bana yardımcı olur musunuz?

media studio da calısacak formatlar nelerdir? .AVI yı nasıl ceviririm vs..

yardımcı olursanız ınanın cok sevınrıım.teşekkürler. iyi aksamlar dilerim. bu arada yarına yetiştirip cogaltmayı dusunuyorum yardımcı olacagınıza ınanıyorum.tekrar tşk ederim.