beşiktaşı ve özellikle çarşı grubunu seven bir galatasaraylı olarak yazıyorum.
Yönetim İstifa ! Yeter , Demirören ! , güzel söylüyorsunuz da demirören, kulübü kendisine 50 milyon YTL borçlandırdı.
kimse niye harcıyorsun bu paraları, bu ne biçim transfer demedi.
yıllardır birilerini alıp alıp gönderdi. bunun en somut örneği de del bosque davası ve sonucu.
şu anda da yıldırım demirören "ben Beşiktaş'tan paramı alacağım" diyor. her geçen sezon artmakta olan bu borcun verdiği güçle kulübü kendi çiftliği gibi kullanmaya devam ediyor. yani karşısına çıkacak aday bu parayı en kısa sürede ödeyebilecek güce sahip olmak zorunda.
yani beşiktaşlı arkadaşlarım, malesef demirören istifa demekle herşey bitmiyor.