Konu
Yönetim İstifa ! Yeter , Demirören !
22-12-2008, 16:53:30
#4
was
Üyeliği durduruldu
Bir fenerbahçeli olarak beşiktaşın daha iyi yöneticileri hakettiğini düşünüyorum .çarşı ruhu buna el atarsa en kral yönetim başa gelir