Konu
Yönetim İstifa ! Yeter , Demirören !
22-12-2008, 16:35:42
#3
FeaЯ™
Birilerinin bi' yerlerden tutması gerekiyor artık. Beşiktaş sahipsiz değil! Bunu göstermemiz gerekiyor.
Bir şeyleri başarabileceğiz umarım.