Biliyorum ki r10 çok çok büyük bi' platform ve bu platformda daha önce yaptığımız "Çarşı Kapanmasın!" eylemi çok çok büyük sesler getirdi.. Ulusal kanalların tamamında yayınlandı ve etkisini öyle ya da böyle gösterdi.. Bu sefer bu tepkiyi YÖNETEMEYEN YÖNETİME gösterme kararı aldık..
Gönülden BEŞİKTAŞLILARIN tamamı ve başarısızlığın alenen ortada olduğunu gören diğer kulüp taraftarları bu duruma kayıtsız kalmayacaktır. Tepki imzalarını bekliyorum , bu tepkinin büyük bi' etkisi olacağından da artık şüphem yok !
Demirören YETER ! İstila değil İstifa Et !
Yeter Demirören , Artık ; İstila Etme , İstifa Et!