Az önce açmıştım bu konuyu ama sanırım yanlış yere açmışım yöneticiler öbürkünü silse iyi olur
Diyeceğim şu ki gördüğüm kadarıyla r10 da ***** forumuna konu açtırmak isteyen çok kişi var..
Benim de kendi ***** forumum var yani ***** benim işim doktorasını yaptım
konuya geleyim ***** forumuna ücretli konu açtırmak isteyen pm atsın konuşalım..
Teşekkürler..