Benim ilk sitem bir arkadaşımla dalga geçmek için kendisi adına aldığım domain'e kurduğum siteydi

Bu nedenle yazmak istemiyorum ama çocuk okulda en arkada tek başına kafayı sıraya yaslamış uyudu 1 hafta

Sonradan tabi düzelttik şakayı dozunda bıraktık (: ilk ciddi sitemi emlakçıya yapmıştım