İlkler unutulmazdır derlerdi de inanmazdım.

İlk siteme web.archive.org'dan baktım az önce, hiç kayıtlamamışlar. Sonra o ilk domainime whois çektim, ne durumda diye. Birisi almış domainimi, IHS'den kayıtlı hatta.
forumvizyon.net domainine kurduğum PHP forum benim ilk sitemdi.
Sizlerin ilk sitesi neydi. Ücretsiz olanları saymayalım. Çok cacık şeyler vardı çünkü.