Konu
Super Nintendo Satan?
21-12-2008, 18:33:42
#5
Ferad
hocam bende var ama satmıyorum
tamı tamına 20 yıllık hala çizik yok, orjinal nintendo.
Babam ben doğmadan 3 yıl önce almış
O zamanda maaşının 2 katı imiş