gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az mı oynadık bunu yav abimlerde vardı süperdi . bulman zor bir ihtimal fakat bulursun inşallah
Tartışılmaz birşey hele Zelda diye bir oyun vardı unutamıyorum ya

Almanyadan amcamın oğlu gelecek ona söylerim getirsin varsa orda.