Konu
Super Nintendo Satan?
21-12-2008, 17:23:54
#3
OrhanBilge
gangan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
az mı oynadık bunu yav abimlerde vardı süperdi
. bulman zor bir ihtimal fakat bulursun inşallah
Tartışılmaz birşey hele Zelda diye bir oyun vardı unutamıyorum ya
Almanyadan amcamın oğlu gelecek ona söylerim getirsin varsa orda.