.net uzantısı bende, bir arkadaş kullanıyor. Bence bir program deposu olur domainden.
Program için güzel duruyor evet , türkiyenin program deposu turk depo gibi bir sloganda düşünebiliriz,
yada şimdilik parka çekeriz, talep olursa değerlendirmeye alırız,
tşkler.