Merhaba arkadaşlar 1 yıldır adsense kullanıyorum ve pes dedirtecek oranlarla karşı karşıya kaldım (sadece ben değil) google için vahşet bir durum söz konusu 10 tık 0.00 cent olur mu bu bardağı taşıran son damlaydı ben çıkıyorum önereceğiniz reklam firması var mı?