Hergün saldırı almama rağmen hiçbişey demediler, telefon açtığınızda zaten ya ilgileniyorlardır yada hemen ilgilenmeye başlıyorlar herhangi bi sorun olduğunda. Şimdiler de daha da iyileşti firma. 2 sene önce bu kadar iyi değildi.
Yurtdışı paktlerinden almıştım ve temmuz ayından beri kullanıyordum. Hemen hemen hiçbi sıkıntım olmadı ta ki illegal içerikten dolayı resmi makamlarca uyarılana kadar. Tabi hemen sitemi kapattılar. Telefon açtım özel rica ettim yedeklerimi alabilmek için sağolsunlar hiç sorun çıkarmadılar. Beni kovmuş olsalarda çok memnundum tavsiye ederim.