spookhead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-itrader in var domainleri alirim hesabini verirsin ücretini yollarim kabul edersen pm atarsin.
kardesim sen manyakmısın - itrateri veren sizsiniz sonra özür dileyende sizsiniz eger gecmiş konulara bakarsan seni banlatacaktım ve özür dilediniz yanlıslıkla verdik diye. sanada satmıyorum ve itateride düzeltirsen sevinirim yoksa konu acacagım

WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birinin hiti 500 ve birinin hiti 1k ve sen bu siteleri 50 lirayamı satıyorsun ?
evet 50 liraya satıyorum istersen gecmiş hitini gosterebilirim


SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi dakka yanlış anlamadıysam 3 site için 50 ytl yada 2 domain reglememizi mi isitoyrsun
sayacvip lerin şifresini versene bi geçmiş hiterine bakayım
tabi sayyacvip verecegim

1 site sayacı
2 site sayacı
3 sitede sayyac yok hiti varmı yokmu bilmiyorum varsada sayac koymadım ona