Hele bir bitsin de bakalım, manuel ayarlamak daha iyi olacak sanırım

diğer türlü yapsak büyük şirketler kullanabilir, şu gün başladı şu gün bitecek gibi

belli bir disiplin var sonuçta... ben gibi tembeller için elle değer girmek en iyisi

bittiğinde göreceğiz