kardeş güzel sponsor oluyosun ama daha mesaj sayın 3 anlaşıldığı üzere r10'da yenisin sana nasıl güvenmemizi bekliyorsun... (Amacım Küçümsemek ve konuyu baltalamak değil)
sorun degıl arkadasım sadece bendekı reseller bosta duruyor yardımcı olmak ıcın soyledım