Konu
MSN Listemde Birisinin Kişisel İletisi :)
20-12-2008, 21:40:57
#15
fatihemre
Zamanında bir kız, espiri yapmak maksadıysa 400 anfide söylemişti bunu. Full dolu anfiden bir tane gülen çıkmamıştı
ilk okulda yapıyordu millet bu espiriyi