Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birincisi mesajların tamamını bold yazmak yasak, ikincisi site adresini ***** haricinde bir site ise belirtmen gerekiyor.

Kuralı tam okumamıştım, düzelttim