bu soruyu yanıtlayabilmek için google'da çalışıyor olmak gerek.

genelde cümlenin baştan düzenlenmesi veya eş anlamlı kelimelerle yazılması yeterli diyorlar.

bence yeterli değil ama öyle kabul ediliyor