Konu
Olsa iyi olur dediğiniz eklentiler ??
19-12-2008, 21:03:41
#29
kurabiye adam
herhangi bir duyuru scripti kurup onu sidebar'a include ederseniz de olur, illa eklenti olacak diye birşey yok.