Konu
web sıtem yawas acılıyor
19-12-2008, 20:58:38
#4
kurabiye adam
silmene gerek yok ama boyutlarını küçült. javascript kodlarını sayfana direk yazma abc.js diye oluşturup anasayfandan çağır.
stil dosyasını da aynı şekilde tabi.