Adsense kaydım yaklaşık bir yıldır mevcut, galiba 50$ ı geçtim diye PIN diye birşey çıkarttılar. Sonra bekledim 4 ay da gelmedi, üstüne tekrar gönder dedim, o arada sürem dolduğundan Genel Reklam gösterimine geçti. Neyse ki Google dan bir hanım posta gelebilmesi için 3 aylık bir ek süre tanıdı ve o gün sistemimi tekrar açtı. Ama üstüne 4 ay geçmesine rağmen bugun sitem gene adsense hesabı donduruldu. Ben gene mail yazdım, bakalım ne olacak? Sizlere sorum: Bu PIN ler gelmiyor mu? Bizim postacılar mı iç ediyorlar bunları? bir yardım lütfen...