Konu
Domain satin almak
19-12-2008, 13:44:08
#4
esdii
tsk ler arkadaşim cevabin için ingilizcesi olan arkadaşlar eğer 3-5 satir bişey yazabilirlerse bende onu yolliyim godaddy ya o zaman bu site arap saçi gibi zaten girdim kayboldum içinde nereden msj atacağim onuda bulamadim