Konu
HTML / CSS/ Web 2.0'da gerçekten iyi ve yaratıcı
19-12-2008, 01:07:56
#2
SNaRe
Üyeliği durduruldu
Koach'la görüşmeni tavsiye ederim. Forumda gördüğüm Web 2.0 tasarlayan en iyi kişi bana göre. Bende birkaç iş yaptırcam ocak ayında