Bugün hepsiburada'dan modem aldım kablosuz rt-205(daha gelmedi yarın gelicek) şimdiden sorayım dedim kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
1-)Nasıl kuruluyor yani cd'si filan var mı bi zorluğu var mı direk takınca çalışıyor mu?
2-)Diğer sorumda ethernetten masaüstü bilgisayarımdan bağlanıcam kablosuz olarakta laptopumdan bağlanmak istiyorum bunu nasıl yapıcam şifre filan veriliyormuş galiba bağlantı için bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.