şuan bahsettiğin serveri kullanıyorum ve hostpaketten aldım.
ayın 1 inde 4. ödemeyi yapacağım.
destek konusunda güvenilirlik konusunda bir şüphen olmasın derim. en azından 3 ayı aşkın bir süredir çalışıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.
ki zaten serverin bulunduğu plusserver de almanyanın en iyi dc'si. (bana göre)
çekinmeden hostpaketten kirala derim