şuan bahsettiğin serveri kullanıyorum ve hostpaketten aldım.

ayın 1 inde 4. ödemeyi yapacağım.

destek konusunda güvenilirlik konusunda bir şüphen olmasın derim. en azından 3 ayı aşkın bir süredir çalışıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.
ki zaten serverin bulunduğu plusserver de almanyanın en iyi dc'si. (bana göre)


çekinmeden hostpaketten kirala derim