Php, asp daha avantajlı ve kullanışlı olsa da cf de küçümsenemeyecek düzeyde bir dildir.
Niye küçümsenmesin?

Türk programcılarının kurtuluşu açık kaynak kodlu sistemlerdedir.
Server başına amerikaya 7500$ bağışlanacak sistemler için yeteri kadar zengin bir ülke değiliz.
Ayrıca 7500$ ödediğinizde dahi size düşük donanım ile daha yüksek performans, başka dillerde yapılamayacak muhteşem şeyler de sunmuyor. Fiyat performans oranını düşünürseniz çok pahalı ne de olsa fiyat performans oranını sıfır maliyetli apache&php ikilisi ile karşılaştırabilirsiniz.
O nedenle bizi anca apache server ve php paklar
saygılar