Konu
Alexa kafayı yemiş.
17-12-2008, 23:00:12
#17
rapley
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benim 300k daydı şimdi 500k olmus. üzüldüm. ama alexanın kafayı yediğini sanmıyorum. iyi çıkış yapan siteler olsa gerek. no data verenlere bişey demiyorum tabii ki..
umarım tekrar yükseliriz..