benim 300k daydı şimdi 500k olmus. üzüldüm. ama alexanın kafayı yediğini sanmıyorum. iyi çıkış yapan siteler olsa gerek. no data verenlere bişey demiyorum tabii ki..

umarım tekrar yükseliriz..