Eminim sende gizlice birilerine rep vermişsindir veya burada yazılanlardan birini yapmışsındır. Kendi kendine hayvan kelimesini yakıştırabilirsin ama bana yakıştıramazsın haksızsın hatta sen kimsin?
Bir üst mesaja bak, kubilay arkadaşta ne güzel anlatmış ne olduğunu. Belki sen bu mesajla banlanmazsın ama ben sana hayvansın desem eminim "3 gün hava değişimi verdim" yazar yine havalı bir mod.
Ama biz napıyoruz, hayvansın demiyoruz, asla, haşaa

Edit: Az önceki mesajım silinmiş uzaklaştırma yazabilirler birazdan hakkınızı helal edin
İyi ya da kötü -Rep verenler kadar +rep verende var.Olaya bakış açınız farklıysa napabilirim ?