"Dipnot:Bazılarının gerçekle alakası vardır,bazılarının yoktur.Konu aklıma geldikce sizinde aklınıza geldikce güncellenecektir" Sanada tebrikler
Eminim sende gizlice birilerine rep vermişsindir veya burada yazılanlardan birini yapmışsındır. Kendi kendine hayvan kelimesini yakıştırabilirsin ama bana yakıştıramazsın haksızsın hatta sen kimsin?
Bir üst mesaja bak, kubilay arkadaşta ne güzel anlatmış ne olduğunu. Belki sen bu mesajla banlanmazsın ama ben sana hayvansın desem eminim "3 gün hava değişimi verdim" yazar yine havalı bir mod.
Ama biz napıyoruz, hayvan sensin demiyoruz, asla, haşaa