Konu
CPU %80'lere kadar çıkıyor... Çözüm bulamadım!
17-12-2008, 21:26:20
#4
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sayaca hayır.sayaç olmamalı.yükseltme payı çok yüksek.
eskisi kadar kasma yok artık onla alakalı olamaz