üstâd benimki biraz farklı.
1.si eğer mümkünse üyeler arası pm eklentisi...
2.si ise arkadaşlık sitelrinde çiçek yolla butonu var mesela onun gibi birşey.tabi arkadşalık sitesi olmayacak o ayrı