Konu
Olsa iyi olur dediğiniz eklentiler ??
17-12-2008, 17:48:54
#15
kurac
üstâd benimki biraz farklı.
1.si eğer mümkünse üyeler arası pm eklentisi...
2.si ise arkadaşlık sitelrinde çiçek yolla butonu var mesela onun gibi birşey.tabi arkadşalık sitesi olmayacak o ayrı